twitter kafası XLII – ayran özel sayısı

Cuma, Mayıs 10th, 2013

– ayranlar içilince biz de içilmiş sayıldık.. alkollü içkiler komisyon sözcüsü..

– rte; “bizim milli içkimiz ayrandır, ayran için..” hayatı gül suyu şişesinden gören hazret, aksırıncaya, tıksırıncaya kadar içmeye cevaz verdi gibi sağ olsun..

– ilkin kımızdı/kefirdi, sonra bira oldu, derken rakı, şimdi de ayran.. can cana yücel…

– sarık başlıklı tayyip ayran yerine niye votka içtiğimi sorsa bi’ sebebi var der ve eklerim her geçen gün ifadelerinle çirkinleşen seni/ifadeni daha güzel görebilmek için. tısıtısı. alkol komasına girdim lan!

– “milli içkimiz ayrandır, ayran için..” diyo olmam dolayısıyla zoruna gidenlerin “soda içmek” de borusuna gitsin.. “rte”

– bunların ne içtiklerini gerçekten merak ediyorum; meğer yoğurdu bile sulu içiyorlarmış.. rte ayran duvarını açmış konuşuyo işte..

– en az üç ayran evet de o son ayranı içmeyecektin be tayyo..

– tutturmuşlar rakı elden gidiyor diye. yahu içmeye ayranı olmadığı halde tahtırevanla sıçmaya giden millet istedikten sonra rakı tabii elden gidecek.. “rte”

– aaaayyyyrrraaaaaaayyyn içmek istiyorum sevgili seyirciler… fener galibiyeti sonrası tayyip’in sevinci görülmeye değerdi…

– ayranın milli içkiye yükseltilmesiyle ilgili soruya ” ben bilmem büyüklerim bilir” diyen hakan şükür’ün ayakta duramayacak kadar ayranlı olduğu gözlerden kaçmadı.

– i run each make is tea your son each… ömer çelik ingilizcesi ile tayyibe arka çıkıyor…

– ayran; islami white liquor / long island iced buttermilk..

– +doğada bulunan birçok beyaz içki vardır: votka, cin, tequila, bacardi, archers, rakı, ayran. -ayran mı? +ayran tabii, zoruna mı gitti?

– barda süt içen erkek out, barda ayran içen erkek in..

– alkol bırakma hattı telefon şubesine hoş geldiniz. şimdi sakin ol ve elindeki cocktail shakerı usulca yere bırakma metotları için 1’e, bir kaşık ayran bana kaldı bayram işlemleri için 2’ye..

– dün gece, ayranı fazla kaçırdıktan sonra aramış olmalıyım yengenizi ki artık ne dediysem, ayrı düştük..

– erkek adam renkli içki içmez’i çok yanlış anlayan adam; adam gibi adam “rte” geliyor. öpüjeemm..

– ayranım ekşidir dediği görülmemiş olan rte’den yeni bi inci daha geliyor; ben alkoliğin daniskasıyım. asıl alkolik benim. “tamam be olum”

– kendi dünyasında, can yücel’e denk gelen, sevdiği bi şairin mezarına, tayyip ve şürekâsının ayran döktüğünü düşünsenize bi… tısıtısı..

– bir de ayran şişesinde yayık olsam.. (şiirler alıyorum, alıp gündem yapıyorum, mizah zekânın zekâtıdır, mizaha bayılıyorum) “ayran veli”

– normalde gündeme bakıp geçen biriyim; ama bu içki konusunda ayran’larca sürecek geyik yapmadan kendimi alıkoyamıyorum lan!.. nıhaha..

– 3 aylar yaklaşıyor, rte bu durur mu yazıyor.. “bizim milli simidimiz de kandil simidir” martılara da kandil simidi atarsak dabıl sevap dimi?

– başbakan’ın türlü zırvalıklarından ve üzerine dönen gırla geyiklerden dolayı başınız iyiden iyiye ağrımaya başladıysa ayranax içiniz efenim.

– başbakan’da bu zırvalıklar bizlerde de sarakaya alma iştahı oldukça bu ayran daha çok su kaldırır enişte..

– acep tayyip, milli içkimiz ayranı da besmele çekerek mi içiyodur, merak ettim imdi bak.. nıhaha..

– milli dujumuzu da açıklasa ya tayyip; gusül musül diyerekten.. tısı tısı..

– başbakanlar mala bağlamasınlar demiyorum, mala bağlasınlar tabi. yalnızca söylediğim, bağlamada mal olarak bizleri kullanmaları üzücü..

– bugün saçmalamak yok.. bu başbakanlık makamında grev var..

– ayran sensin içkisi de sana girsin.. benim rakımı, kapını önüne koyanın, gelir kıçına koyarım.. can cana yücel..

– her alanda kadrolaşma her yere adamlarını koyma devam ederken içtikleri perakende ayranı da toptan kadroya alacaklarını kim bilebilirdi ki..

– bugün “geçim” olsa oyunuzu kime verirsiniz?.. yine mi tayyip % 52.. (yine mi güzelsiniz.. yine mi çiçeksiniz anlamadım ki mına koyim..)

– +sarık başlıklı tayyip, senin ağzın gündem için neden bu kadar büyük.. -sizleri daha iyi yiyebilmek için…

– bira’lara yaz günü ayran yağıyor canım/blackouta kadar seni bekleyemem. söz/beste: 2 nota 1 beste s. ortaç. düzenleme: 2 tel 1 saç s. cimin.

– bir refleks türü olarak sanal refleks; alkolle ilişki durumunu “milli içki ayranla ilişkisi yok” olarak değiştirmek…

– amerikan sineması sözüm sana… “öyle sarhoş olsan ki/bir daha ayran’masan/her şey bir rüya olsa/utanarak uyansan..”

– dışarıda içmek istemiyor. kocama göre dışarıda içmek gereksiz ve masraflı. eve gelir gelmez ayran içip soluğu yanımda alıyor. yeni adeti bu.

– bi ülkeyi milli içkisine bakarak tanıyınız efem. ben kendiminkine baktım. kafamı sağ-sol yapanda görüntü geç gelmiyor. yoğurtçudan yazıyorum.

– biri gündeme galebe çaldığını gördüğü rte’ye naapan demiş. maya çalıyorum demiş rte’de. -ilahi rte gündem hiç yoğurt tutar mı? +tc’de tutar.

– hamallık da olsa birayı, içki diye ayranı öne sürme mallığına tercih ederim.

– şarabı biz içtik sarhoşluğunu tayyip yapıyor iyi mi?..

Yorum bırakın